Κυριακή 18 Απριλίου 2010

strandkörbe

- θέλω Strandkörbe και στη Μύκονο (τρόπος του λέγειν, μια και Μύκονο δεν έχω καμία διάθεση να  ξαναπατήσω. )
μου γελάει
-στη Μύκονο, δεν κάνει κρύο
-ναι, αλλά όταν έχει δυνατό μελτέμι σου 'ρχεται η άμμος και σε μαστιγώνει και πίστεψε με αυτό δεν είναι καθόλου ευχάριστο, όταν έχεις βγει μόλις από τη θάλασσα



τέλος πάντων. το θέμα είναι ότι μου αρέσουν. απλά και όμορφα μου αρέσουν.
όπως και η γειτονική μου παραλία ....αν και κοσμική



... και η παιδική χαρά στην άμμο με το ομοίωμα πειρατικού πλοίου



αλλά.... η ιδανική μου παραλία είναι γυμνή.δίχως κόσμο και φυσικά δίχως strandkörbe. με μόνη συντροφιά ένα αρμυρίκι ή τα γυμνά βράχια. το έζησα στην Ιο πριν χρόνια . το έζησα στη Σέριφο. ελπίζω να το ξαναζήσω.
μήπως τελικά η οικονομική κρίση σώσει μερικά νησιά μας από την αλόγιστη εκμετάλλευσή τους ;

2 σχόλια:

Τζων Μπόης είπε...

όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, τον ήλιο το απολαμβάνω περισσότερο σε εκείνα τα μέρη από ότι στην Ελλάδα το καλοκαίρι ειδικά, αυτή σαρωτική κάψα του ελληνικού καλοκαιριού μου είναι απλά ανυπόφορη.
Παντως δεν μπορώ να φανταστώ τα strandkörbe στις ελληνικές παραλίες, ο στόχος ας πούμε στη Μύκονο είναι να σε δουν και να τους δεις!

scarlett είπε...

σωωωστος ....για τη Μυκονο!
ο λογος βεβαια που την ανεφερα ήταν επειδη την πιανουν πολυ τα μελτεμια.

προσωπικα μ'αρεσει το καλοκαιρι στην Ελλαδα. δεν το αλλαζω. το "εδώ" έχει τη δικη του ομορφια. καθολου αμελητέα