Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

μια από τα ίδια

είδαμε τα πυροτεχνήματα, ήπιαμε τις σαμπάνιες, αλλάξαμε την ατζέντα

και από αύριο δε θα δίνουμε πια φακελάκια στους γιατρούς για να μην πεθάνουμε άδοξα στα χέρια τους.
ούτε θα πληρώνουμε διαφορετική τιμή στον εργολάβο για την αγορά κατοικίας από αυτήν που θα δηλώνουμε στην εφορία.
ούτε θα αφήνουμε να μας εκβιάζει ο κάθε ηλεκτρολόγος, υδραυλικός κλπ τεχνίτης πως δεν θα μας κάνει την δουλειά αν θέλουμε ντε και καλά απόδειξη.
και θα πάψουμε να στέλνουμε τα παιδιά μας στα ιδιαίτερα
κι ακόμη θα απορούμε μαζί με όλους  τους αθώους  δημοσιογράφους, για το ΠΟΙΟΙ να είναι τέλος πάντων αυτοί που φοροδιαφεύγουν

 κανείς δεν τους ξέρει.κοινό μυστικό.


κι επίσης....επειδή άλλαξε η χρονιά, ξαφνικά θα σεβόμαστε όλοι τους νόμους. και δε θα έχουμε την εντύπωση ότι όταν δε μας βολεύουν θα ισχύουν για όλους τους άλλους εκτός από μας.
ακόμη ηχούν οι αντιδράσεις  στ'αυτιά μου , όταν ψηφίστηκε  η απαγόρευση του καπνίσματος. "σιγά μην ισχύσει στην Ελλάδα" με ύφος απαξιωτικό.

αυτό το "σιγά μην ισχύσει στην Ελλάδα" είμαστε. κι αν όχι εσείς κι εγώ, αρκετοί που προσωπικά μου δυσκολεύουν καθημερινά τη ζωή σε χίλιες δυο εκφάνσεις της


είναι τραγικό ένας ολόκληρος λαός να βρίσκει έκφραση στην γελοιογραφία του ΚΥΡ " δεν ελπίζω τίποτα, δεν περιμένω τίποτα, είμαι Έλληνας"
από την άλλη η ατιμωρησία  σε μια λανθάνουσα ερμηνεία της Δημοκρατίας που περισσότερο με αναρχία μοιάζει - ή πιο σωστά, πρόκειται για μια  επιλεκτική εφαρμογή των νόμων της στα πιο ασθενή της μέλη, εκείνα που δεν μπορούν να αντιδράσουν - δεν μου επιτρέπει να είμαι αισιόδοξη σε εθνικό επίπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: